4 Aralık 2010 Cumartesi

TAMAM TAMAM

Zeitgeist:Köktendinci Hristiyanlık, muhteşem! Bu insanlar gerçekten dünyanın 12.000 yaşında olduğuna inanıyorlar.
Bir gün bu adamlardan birine sordum: “Peki ya dinazor fosilleri?”. Bana şöyle dedi: “Dinazor fosilleri mi? Tanrı onları oraya bizim inancımızı sınamak için koydu!”
“Dostum, bence Tanrı seni buraya benim inancımı sınamak için koymuş!”
Bu ifadeler, filmde araya giriyor ve gözükmeyen birisi tarafından kullanılıyor. İfadeler gerçekten de güldürücü; ifadenin söylendiği ortamda bol miktarda kahkaha var.
Öte yandan ifadelere bakarsak, Kutsal Kitaplar baza alınarak yapılmış araştırmalara göre hakikatten de Dünya’nın yaşının 6000(ila 10.000 arası) olduğu hesaplanıyor. Bu elbette ki, uçuk bir bilgi. Zaten ben genelde Hristiyanların ve diğer İbrahimi dinlere mensup kişilerin böyle birşeye inandıklarını pek zannetmiyorum, inanan yobazlar olabilir –ki vardır da- o ayrı bir dava.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder